الأربعاء، 12 أغسطس 2009

جزاكم الله خيرا + تحديث

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا خصصت البوست ده عشان اشكر فيه كل اللى دخل ودعى لماما وياسر
جزاكم الله خيرا وارجو انكم لسه فاكرين وبتنسوش تدعو لياسر وماما
رمضان على الابواب كل عام وانتم بخير ياريت بقى تكثفوا الدعوات
وبشكر كل اللى عل عندى وساهمنى بمشاركته ربنا يجازيكوا خير
بعتذر جدا عن انى معدتش برد على العليقات بس ده والله نظرا للظروف اللى انا فيها
انا فى الفتره دى اتعرفت على ناس نوروا مدونتى انا شاكره لهم جدا واتمنى انهم يفضلوا كده ينوروا مدونتى على طول (سجود -غير معرف واتمنى اعرف مين-غير معرف تانى واتمنى اعرف مين - walaa gobashy - صدفه جميله ) صحيح هى الفتره دى عامله زى البيت المهجور بس انا بدخل كل يوم ابص بصه مين اللى نورنى واسعدنى ومين اللى يشرفنى التعرف بيهم ومين دعى ل م\ياسر محمد وماما وفاكرهم
وطبعا من لا يفى لا اصحابه القدامى فهو لا يفى ابدا اساميكوا منوره فى مدونتى من غير ما اكتبها كل الناس اصحابى اللى دخلوا انا سعيده بوجودكم فى مدونتى واتمنى تفضلوا هنا على طول

تحديث:
لقد وضعت موضوع جديد (Turn point ) فى مدونتى الأخرى و يسرنى ابداء رأيكم فيه

هناك 6 تعليقات:

Wish I were a Butterfly ... يقول...

وعليكم السلام ورحمة الله


كل سنة وانت طيبة يا حبيبتي
:)

منى علم الدين يقول...

كل سنة وانتى طيبة
اول مرة ازور فيه مدونتك بس لسة فى الحقيقة مكونتش عنها فكرة خالص
لانى لسة جديدة فى عالم التدوين وان شاء الله هبقى اكرر الزيارة ،بالمناسبة انا عرفت انك طالبة فى الفرقة التانية
وتخصصك فى مجال تدريس الانجليزى يعنى زيى تمام بس انا بقة فى الفرقة الرابعة كلية التربية جامعة طنطا،لو انتى معايا فى نفس الجامعة ياريت نبقى اصحاب دا انا حتى ممكن اساعدك فى بعض الامور عندنا فى الجامعة.
اسفه للاطالةورمضان كريم بقة

وحـــــــــــى القلم يقول...

وانتى طيبه يا بوبه وحشتينى
معلش بقى جت متأخره

وحـــــــــــى القلم يقول...

منى
اهلا وسهلا بيكى نورت المدونه
اخيرا فى حد من جنبنا نور مدونتى :-)
كل سنه وانتى طيبه
وان شاء الله تحبى عالم التدوين بس انتى اكتبى على طول ومتعمليش زيى الناس بتحب تدخل تلاقى مواضيع جديده
انا كنت بكتب الاول كل اسبوع ولماقررت مردش على تعليقات الرجاله قلت التعليقات كتير
وبعدين حصلت ظروف خلتنى ابطل اكتب فتره فقل اكتر
بس الواحد بيكتب لانه لازم يكتب بحس انها وسيلة التعبير عن الانسان
ياريت ان شاء الله نتعرف

منى علم الدين يقول...

ايوه يا سمية ، قبل مانسى ، اعتيلى اضافة النهاردة او الليلة .

وحـــــــــــى القلم يقول...

ابدا ما نستكيش يا قمر ولا حاجه انا بس عندى ظروف كده بس عموما ان شاء الله اضيفك لما الهوت ميل يتصلح عندى لو عندك على الياهو ابعتيه