الثلاثاء، 22 سبتمبر 2009

اه منك يا دنيا


لكل شئ إذا ما تم نقصان
فلا يغر بطيب العيش إنسان
هى الأمور كما شاهدتها دول
من سره زمن ساءته أزمان
وهذه الدار لا تبقى على احد
ولا يدوم على حال لها شان

هناك 9 تعليقات:

همسات بنت مصرية يقول...

ايه دة
انا مش مصدقة نفسى
انا اول تعلييييييق
مش معقوووووووووووووول
عموما اروح اقرا وبعدين ارجع اعلق، المهم احجز اول تعليق

همسات بنت مصرية يقول...

ايه بقة يا ست انتى مش معبرانى ليه ، قولتى استنى عليا لما رمضان يخلص واهو خلص وجه العيد وما افتكرتنيش بكلمة واحدهمع انى هارياكى رسايل على الياهو وقولت مااشى اكيد هيه مشغولة عشان عيد بقة وكل سنة واحنا طيبين ، واهو العيد خلص كمان ومالكيش حجة بقة اما اشوف.
كل سنة وانتى طيبة يا سمسة وربنا يعيد عليكى الايام دايما بالفرح والسعادة
بالنسبة للبوست انا موفقاكى فى الكلام دة ، الله عليكى نشينتى يا فالحة كلمات قليلة لكن معانى كتير قوى لليفهم.

همسات بنت مصرية يقول...

مستانياكى ، وعلى فكرة انا عملت اشتراك عالفيسبوك ساعدتنى فيه واحده اتعرفت عليها من المدونات فى الفترة اللى انتى سيبتينى فيها، انا عايزة ابعتلك دعوة عشان تبقى معايا ، اصل انت عارفة بقه انا معرفش حاجة خالص فى الحاجات دى وبلاش فضايح بقه

VerY SimpLe يقول...

:(( eh ya semsem kol ma ad5ol 3andk tewag3y 2alb el wa7ed...

hwa da 7al el donia w dawam el 7al mn el mo7al 3shan kda rasolna wasna enno nekon zay 3abr el sabel la2n el donia msh 7elwa...mal3ona w mal3on kol ma feha ya semsem

rabna yeg3mna fe dar el 7ak m3 ko lel nas elly bn7bhom w yestbna yarab

mat3'ebesh kteer kda 7awly tedawmy 3la el ketaba enty lesa 3andk 7agat kter gamela gwaky msh tl3t :((

be fine :))

د.آيه يقول...

السلام عليكم
ازيك يا حبي .. فينك ..
ايه الغيبه دي؟!!
يا رب تكونى كويسة ..
إيه الحكم دي .. جميلة

Wish I were a Butterfly ... يقول...

جميلة الكلمات

بس كوني على يقين إن كل اللي ربنا بيقدره لينا هو الخير، أحسن حاججة ممكن تحصل لنا

ياريت تطمنينا عليكي يا سمية

ربنا يفرج همك و يصلح كل أموركوا انت و عائلتك يا جميلة

وحشتيني بجد

Wish I were a Butterfly ... يقول...

أتمنى تكوني بخير أختي العزيزة

حـــــــــــب الملائكه يقول...

السلام عليكم
مدونتك جميله جدا
انا اول مرة ادخلها
ماينفعش اعلق المره دى عشان دى الاولى
يلا سلام
FATHI

د.آيه يقول...

كل سنة و انتى طيبة يا حبي.. و عيد سعيد يا رب